Skip Ribbon Commands
Skip to main content
SharePoint
7.2.2014.
Тачност рачуна је најважнија

(Београд, 7. фебруар 2014. године) Привредно друштво „ЕПС Снабдевање“ одложило је примену недавно представљеног новог изгледа рачуна за електричну енергију, јер је најважније да се купци увере у тачност рачуна. Наједноставније је да им јануарски рачун буде истог изгледа као сви претходни како би лакше упоредили стање тарифа на бројилу и преконтролисали исправност. Ова одлука је донета како би купци рачуне за електричну енергију утрошену у јануару могли лакше да упореде са ранијим рачунима и да не би били збуњени новим изгледом и распоредом ставки на рачуну.
-  Приоритет за израду јануарског рачуна је тачност обрачуна како би се отклонила и најмања сумња у њихову исправност – каже Жељко Марковић, в.д. директора ПД „ЕПС Снабдевање“. - Због забележеног повећања броја рекламација на децембарске рачуне уведене су додатне мере контроле очитавања и обрачуна и појединачне грешке, чији је узрок био искључиво људски фактор, сада не би смеле да се понове.
Очитавање јануарске потрошње трајало је од 1. до 5. фебруара уз дупле контроле читача. Очитано је 97 одсто бројила, а три одсто мерних места било је неприступачно и та бројила биће очитана у најкраћем могућем року. Контрола је у 0,4 одсто случајева утврдила грешку која је одмах исправљена, а већих неправилности није било. У Крагујевцу је забележен напад на читача којег је приликом очитавања претукла група навијача.
Од 3,5 милиона мерних места, на децембарски рачун примљено је 48.494 рекламација, што је 1,5 одсто од укупног броја рачуна. Половина поднетих рекламација била је оправдана и рачуни су исправљени. Подсећамо, систем очитавања у „Електропривреди Србије“ ослања се на људе и увек постоји могућност појединачне грешке без обзира колико је контрола појачана. Позивамо све купце да, ако имају било какву сумњу на јануарске рачуне чија је испорука почела, поднесу приговор на шалтерима за рекламације у локалним дистрибуцијама.

Послови односа с јавношћу ЈП ЕПС